Wikipedia în limba română (Termeni absenți)

 Mintea românului... cea de pe urmă.

Jucând un joc pe care îl jucau în același timp, colegi români, colegi spanioli, și de alte naționalități, am simțit nevoia încă de la intrarea mea în joc, să fi existat aceeași cantitate și calitate de informație, hai... nu zic, în toate cele 24 de limbi de lucru ale Uniunii Europene, dar măcar în cele care se vorbeau în zona mea de activitate, adică... româna și spaniola.
Am căutat tot felul de modalități de a stoca... măcar numele articolului lipsă, și câteva sumare date despre el.
Fiecare articol este, ca și o carte, si așa cum pe secțiunea online de vânzare/cumpărare cărți, căutătorul vede cel puțin titlul cărții și câteva date despre ea, cam așa am vrut să fac și eu cu titlurile de articole semnalate de mine, dar... nu prea am găsit soluții care să mă mulțumească. 
Am început, prin 2008-2009, să-mi notez pe foi de hârtie, apoi pe caiete, apoi pe documente de tip Word, sau WordPad.
Prin 2021 am inceput sa creez... pe WordPad, titlul si documentul. Se așează frumos, în ordine alfabetică, rămân și date privind momentul creării, plus datele pe care le inscripționezi tu pe respectivul document, dar... nu le poți accesa decât tu.
Cu vreo două-trei zile în urmă (mai precis pe 24.02.2024), mi-a venit ideea de a crea o pagină web (numita "Termeni absenți in RoWiki", în care să scot la vedere publică, toate titlurile ce mi s-au înmagazinat în acest depozit (plus altele depozitate te miri pe unde, plus cele ce apar in fiecare zi)
Dar, e treabă migaloasă, merge destul de greu, și in același timp apar în fiecare zi, noi și noi probleme cu care trebuie să te confrunți, apar mereu noi și noi termeni neintabulați, unii pe care îi întâlnesc pentru prima dată, alții pentru a doua oară, alții a zecea oară, sau a suta oară

Primele 96 (in ordine alfabetica), din totalul de 617 titluri de articole, din acest... depozit.






Mai multe detalii in pagina mea web:







Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local