Ore extra (Tahograf) / Horas extraordinarias (Tacógrafo)
Sursa / Fuente: Facebook 29.12.2024.
- Querida Yolanda Diaz, me emociona ver tu tenacidad para controlar las horas extras, te paso ubicación real de mi camión... Atentamente, un chofer :)
- Stimată Yolanda Diaz, sunt încântat să văd tenacitatea ta de a controla orele suplimentare, îți voi oferi locația reală a camionului meu... Cu stimă, un șofer :)
Horas extraordinarias / Ore extra (Tachograph). |
Adrian Iordache says:
- Las "horas extras" son las que se hacen por motivación intrínseca allá donde la ley permite. En el mundo UE del tacógrafo las horas extras validas no existe. O eres un cautivo (de tu empleador), o eres un cómplice.
- „Orele suplimentare” sunt cele care se fac din motivație intrinsecă acolo unde legea permite acest lucru. În lumea UE a tahografului, orele suplimentare licite nu există. Ori îi ești un captiv al angajatorului tău, ori îi ești un complice.
Javier Gutiérrez Alcolea (Colaborador destacado) says:
- Adrian Iordache a nosotros nos pagan las horas extras por si tenemos que trabajar un sábado por la mañana también nos pagan a parte los cursos de CAP etc
- Adrian Iordache nouă ne platesc orele suplimentare în caz că trebuie să lucrăm sâmbătă dimineața, ne plătesc separat și cursurile CAP etc.
Oscar Santamaría Rodrigo (Autor. Colaborador estelar) says:
- Adrian Iordache jjaaaa. Jjjaaaaa. Jjjaaaa
- Adrian Iordache haaaa. haaaaa. haaaa
Oscar Santamaría Rodrigo (Autor. Colaborador estelar) says:
- Adrian Iordache IDIOTA .... ni tú te lo crees
- Adrian Iordache IDIOTULE .... nici tu singur nu crezi ce spui
- Yo intento abrir los ojos a los analfabetos jurídico/políticos, y el idiota soy yo? 🙂 Si no lo creía no era yo el que se ha visto imposibilitado actuar legítimamente en este dominio de trabajo (vigilado mediante esta computadora llamado "tacógrafo"), desde por lo menos 2012 (desde cuando tenia la edad de 52 años). He perdido muchos años de vida laboral, por la culpa de existir una mayoría aplastante de analfabetos jurídico/políticos, en todo lado pero principalmente en este sector. Tenia infinita razón el Jesús Quintero cuando decía que "los analfabetos contemporáneos crean mas problemas que los analfabetos del pasado". Si tu firmas un contrato de trabajo de 8 horas, por cual razón estas cautivo en el lugar de trabajo mas horas de que pone en tu convenio? Si estas captivo y no emprendes nada para no ser captivo, entonces... no eres cautivo, sino cómplice. Si la ley te permite estar en servicio 90 horas por dos semanas, las horas extras... cuando? Yo, durante todo el tiempo que trabajé, he recabado pruebas, y para demostrar que las violaciones del tiempo de trabajo, no las cometí por mi voluntad, sino en contra de mi voluntad, y para que las pruebas que he recabado, para servir a las autoridades para que hagan las correcciones necesarias en todo el sistema (del transporte por carretera de la UE), para que en este ámbito laboral pueda reinar la legalidad, y no la a-legalidad, o la i-legalidad. Es cierto que han pasado 12 años sin que haya podido enderezar el sistema de transporte por carretera de la UE, pero eso se debe más a la oposición desde dentro del sistema que a alguna oposición desde fuera de este sistema. No me gustan los socialistas y mucho menos los comunistas, pero si no arreglamos este sistema, el hundimiento no tiene color político y... continuará.
- Eu încerc să deschid ochii analfabeților juridico/politici și tot eu sunt eu idiotul? 🙂 Dacă nu credeam, nu aș fi fost eu am fost cel care s-a văzut imposibilitat să-și îndeplinească serviciul în mod legitim, în acest domeniu de lucru (domeniu monitorizat prin intermediul acelui computer numit „tahograf”), cel puțin din 2012 (pe când aveam doar 52 de ani). Am pierdut mulți ani de viață profesională, din cauza existenței unei covârșitoare majorități de analfabeți juridico/politici, în toată societatea în general, dar mai ales în acest sector. Avea infinită dreptate Jose Quintero, când afirma că... „analfabeții contemporani creează mult mai multe probleme decât analfabeții din trecut”. Dacă semnezi un contract de muncă de 8 ore, de ce să fii captiv la locul de muncă pentru mai multe ore decât este stipulat în contractul tău? Dacă ești captiv și nu întreprinzi nimic pentru a nu fii, atunci... nu ești captiv, ci complice.Dacă legea îți permite să fii în serviciu un maxim de 90 de ore pe o perioadă de două săptămâni, orele suplimentare... când? Eu, toată perioada de cât timp am lucrat, am adunat probe, și pentru a demonstra că încălcările de timp de lucru, nu le făceam prin voința mea, ci împotriva voinței mele, și pentru ca probele adunate de mine, să servească autorităților pentru a aduce corecțiile necesare, întregului sistem (din transportul rutier UE), astfel încât în acest domeniu laboral să poată domni legalitatea, și nu a-legalitatea, sau i-legalitatea. Este adevărat că au trecut 12 ani, fără să reușesc să îndrept sistemul UE de transport rutier, dar asta se datorează în mai mare măsură opoziției din interiorul acestui sistem, decât celei de dinafara lui.Mie nu-mi plac socialiștii, cu atât mai puțin comuniștii, dar dacă nu îndreptăm acest sistem, scufundarea nu are culoare politică și... va continua.
In YouTube > Ora extra / Hora extraordinaria (Tachograph) 04:59:10 hrs
Comentarios
Publicar un comentario