Tatăl meu în Google Maps / Mi padre en Google Maps

 Article start up on 01.01.2022_15.18 (UTC+1 / Paterna, España)


Chiar daca in realitatea-reala tatăl meu nu mai este (inca din august 2020), în memoria Google Maps (care dintr-o pură întâmplare... l-a prins în obiectiv) a rămas, și va mai rămâne încă, până la prima actualizare pe care, în viitor, și-o va face Google Maps-ul.

Pentru că azi este... sfantul Vasile, fapt pentru care... de-o viață întreagă, ziua de 1 ianuarie însemna pentru mine "ziua numelui tatălui meu", și pentru că s-a întâmplat să și dispun de cele necesare, am realizat un mic videoclip în care să îmi rămână conservate imaginile cu el de pe Google Maps, chiar și după ce Google Maps-ul se va modifica prin vreo viitoare, și normală, actualizare.


Mi padre ya no está en la realidad, desde agosto de 2020, pero en la memoria del Google Maps (que por casualidad ... lo ha capturado en su objetivo fotográfico) aún permanece, y permanecerá hasta la próxima actualización que en el futuro, Google Maps lo hará.
Porque hoy es un día en el que ... durante toda mi vida, el 1 de enero significaba para mi "el onomástico de mi padre", y como tenía los instrumentos que necesitaba, hice un pequeño video para conservar así las imágenes con él, que aparecen en el Google Maps, incluso después de que Google Maps va cambiar por alguna futura y normal actualización
.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

Câtă vreme... "calul e de vină", UE se duce la fund