Video-urile mele / Mis videos

 De pe la sfârșitul lui 2019 am găsit o posibilitate de a înregistra video măcar o parte a activității mele care... și-așa reieșea pe monitorul calculatorului meu dar, nu o vedeam (și nu o știam) decât eu. Înregistrări care conservă (mai reușit sau mai puțin reușit) ca un altfel tahograf) încercările mele de a traduce din spaniolă în limba română, cât mai mulți din cei peste 1.000.000 de termeni din ESwiki care nu se regăseau în ROwiki la momentul "intabulării" lor. Aceste video mi s-au tot adunat, în "memoria calculatorului" și în "memorii externe". Ne-urcate în YouTube, ele rămân inaccesibile publicului larg, public larg din care în mod sigur nu se vor găsi 100% interesați de "produsele" scoase de mine pe piață, dar... cine știe, poate că vreun 0,01, vreun 0,1, 0,5, un 1 sau vreun 2%, le-o fi căutând... și nu le găsește. 

Am creat o pagină web, și un articol de blog, prin care încerc să le ies întâmpinare vreunor eventuali interesați.

Poate se vor găsi și sponsori care, prin sponsorizarea lor, să mă ajute să îmi continui cât mai mult și mai eficace, de mult începuta lucrare.

Desde finales de 2019, encontré la posibilidad de grabar en video al menos parte de mi actividad, que... aparecía en el monitor de mi computadora, pero que solo yo podía verlo (y conocerlo). Registros que preservan (con más o menos calidad) como un otro tipo de tacógrafo, mis intentos de traducir del español al rumano cuanto mas de los mas de 1.000.000 de términos que hacen acto de presencia en ESwiki, pero no se encontraban en ROwiki en el momento de haber tomado yo en cuenta para traducirlo. Estos videos se fueron acumulando en la "memoria de mi computadora" y en las "memorias externas". No subidos a YouTube, quedan inaccesibles para el público en general, desde el cual publico seguramente no estará 100% personas interesadas en los "productos" que lanzo yo en el mercado, pero... quién sabe, tal vez un 0,01, un 0,1, 0,5, un 1 o un 2%, los estan buscado... y no los encuentra.

He creado yo una página web, y un artículo de blog, a través del cual trato de ponerlos a disposicion de cualquier interesado.

Tal vez habrá padrinos que, a través de su patrocinio, me ayuden a continuar tanto y con la mayor eficacia posible este trabajo iniciado hace mucho tiempo.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

(In)Cultura Epocii de Aur - România / (In)Cultura de la Edad de Oro - Rumania