Libertate / Libertad

Cineva tocmai îmi zicea la niste comentarii pe Facebook: "Adrian Iordache, vitele nu înțeleg ideea libertății. Despre asta e vorba."

Am vrut să îi pun linkul de la o pagină de-a mea web dedicată coceptului "Libertate" dar apoi mi-am zis că-mi este mai eficient să fac asta prin inermediul unui articol în format blog, așa că l-am creat pe acesta.

În pagina mea, în coloana rezervată traducerii în limba română, linkurile cu roșu indică concepte care pentru lumea limbii române reprezintă "planete încă ne-descoperite"... see more.

/

See: Libertate / Libertad.

/

Alguien me acaba de decir en unos comentarios de Facebook: "Adrian Iordache, el ganado no entiende la idea de libertad. De eso se trata".

Quería poner el enlace desde una página web mía dedicada al concepto de "Libertad" pero luego pensé que sería más eficiente hacerlo a través de un artículo de blog, así que creé a este.

En mi página, en la columna reservada a la traducción al rumano, los enlaces en rojo indican conceptos que para el mundo de lengua rumana representan "planetas aún por descubrir"... see more.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

(In)Cultura Epocii de Aur - România / (In)Cultura de la Edad de Oro - Rumania