Africa gândește să invadeze Europa? / ¿África está pensando en invadir Europa?

Africa gândește să invadeze Europa? Sau... e doar o simplă supoziție 
¿África está pensando en invadir Europa? O... es sólo una simple suposición.

Africa gândește să invadeze Europa? Sau... e doar o simplă supoziție.
A apărut și la mine, pe valurile Internetului, un video pe care l-am descarcat (sper sa nu se supere creatorul lui, pe mine) ca să-l împărtășesc și lumii mele, să cântărească și ea cu propria-i minte, ce... și cum.
Creatorul videoului se întreabă ce-o fi făcând lumea mauritană cu atâtea "cayucos", mergând până la a se întreba dacă nu cumva, în vreo zi, nu le-o folosi pentru a invada Europa.
Voi, ce părere aveți?
Pe creatorul videoului mai întâi l-am bombănit că pe lângă faptul că a creat videoul, nu a indicat și coordonatele geografice cu ajutorul cărora oricine să poată accesa zona astfel încât fiecare să vadă... ca cu ochii lui, mai de aproape.
Dar, până la urmă, m-am gândit că este mai bine să îi zicem mersi pentru cât a făcut și nu să-l certăm pentru ce nu a făcut.
Poate că mauritanienii folosesc aceste bărci pentru pașnic pescuit comercial și noi ne facem fantezii ca niște copii.
Dar, dacă suntem mai mulți cei care întrebăm, poate se găsesc niște autorități care să ne dea niște pertinente explicații.
Cu ajutorul datelor din video, am identificat și eu niște puncte geografice, niște nume de localități, de persoane juridice, pe care le împărtășesc și eu, aici, cu oricare dintre cititorii mei:

 

¿África está pensando en invadir Europa? O... es sólo una simple suposición.
Por las ondas de Internet, me apareció un video que descargué (espero que su creador no se enfade conmigo) para poder compartirlo con mi mundo, para que mi mundo también pese con su propia mente, el qué... y el cómo.
El creador del vídeo se pregunta qué piensa hacer mundo mauritano con tantos "cayucos", llegando incluso a preguntarse si, algún día, no utilizarán cayucos como estos para invadir Europa.
¿Vosotros qué opináis?
Primero regañé (en mi mente) al creador del video que además de crear el video, no ha indicado y las coordenadas geográficas con las que cualquiera puede acceder a la zona para que todos puedan ver... como con sus propios ojos, más cerca.
Pero al final, he pensado que mejor lo damos gracia por el trabajo hecho, y no los regañamos por lo que no ha hecho.
Quizás los mauritanos utilicen estos barcos para la pacífica pesca comercial y nosotros fantaseamos como niños.
Pero, si somos más los que preguntamos, tal vez se puedan encontrar algunas autoridades que nos den algunas contestas pertinentes.
Con la ayuda de los datos de este vídeo, he identificado algunos puntos geográficos, algunos nombres de localidades, de personas jurídicas, que también comparto, aquí, con cualquiera de mis lectores:












Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local