Formă de guvernământ / Forma de gobierno

Eu mă consider un enciclopedist destul de bun, dar nu la fel de bun și în tehnicile de design web.
O să se înțeleagă mai multe din cele explicate în continuare.
Un schimb de comentarii de azi, din Facebook, m-a provocat să redeschid o mai veche abordare a mea asupra conceptului "Formă de guvernământ", ocazie cu care am văzut că la acea tratare nu păstrasem și o "captură de ecran" cu acel subiect (cum am procedat de regulă în ultimii ani).
Am trecut de pe mobil pe calculator ca sa fac acea captură, dar am observat că imaginea era afectată (chiar dacă oi mai fi observat și la data bilingvizării respectivului subiect în site-ul meu web propriu, 31.07.2022, între timp amintirea faptului se estompase) de ceva care îmi pare a fi un vandalism.
Este vorba despre o formulă ("quintero21amado) introdusă în fața titlului (Sistemas de gobierno) din caseta de imagini (vezi capturile 1, 2, 3, 5).
Mai inainte de a apăsa butonul de editare a articolului, m-am uitat în istoricul revizuirilor și am găsit că respectivul vandalism apare introdusă la o ediție din 16 octombrie 2018, ediție care îl are ca titular pe un anume "Jarould".
Odată cu introducerea formulei "quintero21amado" a dispărut și harta care era inserată în casetă, rămânând acolo doar un număr de referință (Archivo:Forms of government.svg 2024), așa cum se vede în captura 5.
Aș fi vrut să pun această informare atât pe secțiunea în limba spaniolă cât și pe secțiunea în limba română, în nădejdea că vreun alt contribuitor, capabil să îndrepte strâmbătatea, o va face, dar pe secțiunea în limba română sunt "persona non grata", ispășind acum o condamnare la 1 an de interzicere a funcțiunilor de editare, așa că deocamdată voi pune acest anunț doar pe pagina de discuții a secțiunii în limba spaniolă a proiectului Wikipedia.
CAPTURA 1
Forma de gobierno - EsWiki 15:00 12 oct 2018‎ Lectorina discusión contribs.‎  112 511 bytes +16‎  
Forma de gobierno - EsWiki02:42 16 oct 2018‎ Jarould discusión contribs.‎ m  111 486 bytes −1025‎  

Me considero un enciclopedista bastante bueno, pero no tan bueno en técnicas de diseño web.
Se entenderá más a partir de lo que voy a explicar a continuación.
Un intercambio de comentarios hoy, en Facebook, me provocó a reabrir un viejo enfoque mío sobre el concepto de "Forma de Gobierno", en cuya ocasión vi que en ese tratamiento no había guardado una "captura de pantalla" de ese tema (como lo he hecho habitualmente en los últimos años).
Pasé de mi teléfono móvil a mi computadora para tomar esa captura de pantalla, pero noté que la imagen estaba afectada (aunque es posible que lo habría notado nuevamente en la fecha de la bilingüización de ese tema en mi propio sitio web, 31.07.2022, mientras tanto el recuerdo del hecho se desvaneció) por algo que me parece vandalismo.
Es una fórmula ("quintero21amado") insertada delante del título (Sistemas de gobierno) en la plantilla de introducción al tema (ver las capturas de pantalla 1, 2, 4, 5).
Antes de haber presionado el botón para editar el artículo, busqué en el historial de revisiones y encontré que dicho vandalismo aparece insertado en una edición del 16 de octubre de 2018, edición que tiene como titular a un tal "Jarould".
Con la introducción de la fórmula "quintero21amado", el mapa que se encontraba insertada en el recuadro también desapareció, quedando solo un número de referencia (Archivo:Formas de gobierno.svg 2024), como se ve en la captura 5.
Me hubiera gustado poner esta información tanto en la sección de idioma español como en la sección de idioma rumano, esperando que algún otro colaborador, capaz de corregir el error, lo haga, pero en la sección de idioma rumano soy "persona non grata", actualmente cumpliendo una prohibición de edición de 1 año, así que por ahora simplemente pondré este anuncio solo en la página de discusión de la sección en español del proyecto Wikipedia.

CAPTURA 2




CAPTURA 3



CAPTURA 4
Forma de gobierno - EsWiki 16:49 14 ago 2024‎ Aguzado discusión contribs.‎  116 891 bytes 
Forma de guvernamant - RoWiki > 



CAPTURA 5


Partea cea mai curioasă... abia acum începe.
Mai mult ca sigur că la 31.07.2022 nu mi-am oprit, cum fac de obicei, o captură de ecran de la articolul "Forma de gobierno", din pricina faptului că era defectuoasă.
Alaltăieri însă (23.08.2024), am căutat soluții ca să îndepărtez ceea ce mie mi se părea a fi un vandalism. Căutând soluții am pătruns până la o chestie care poartă numele de "Plantilla: Sistemas de gobierno".
Am dat niște clicuri pe acolo dar văzând că nu e chip să îndrept, am renunțat, luând decizia de a crea acest bilingv articol de blog, și de a anunța tărășenia pe pagina de discuții a articolului "Forma de gobierno", creând astfel premizele că... poate s-o sesiza cineva care e capabil tehnic să îndrepte strâmbătatea, și o va face.
Dar, surpriză, sistemul... simțind probabil că a umblat cineva pe acolo, a corectat respectivul vandalism, după ce vreme de 6 ani... nu a făcut-o.
Iar partea și mai curioasă este că la "Istoricul revizuirilor" nu apare nici un semn că ar fi revizuit ceva, cineva.
Cum o fi posibil?

Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local