Imane Khelif

 Interesul meu ca în cadrul proiectului Wikipedia, Wikipedia în limba română (limba română fiind limba mea maternă) să se ridice cel puțin la nivelul Wikipediei în limba spaniolă (limba spaniolă fiindu-mi ca o a doua limbă maternă), a împlinit cel puțin douăzeci de ani.
În cadrul acestui interes am întâlnit, iacă, încă un articol care are versiune în limba spaniolă (și în alte 27 de limbi) dar nu are și în limba română. Articolul se numește "Imane Khelif".
Acest articol se alătură sutelor, miilor de articole pe care mi-aș fi dorit să le apropii limbii române, dorință pe care nu mi-am putut-o îndeplini în principal din cauza blocajelor la care am fost supus de naționaliștii români care au pus stăpânire, de ani mulți, pe RoWiki.... see more.
Imane Khelif / Imane Khelif 

Mi interés de que dentro del proyecto Wikipedia, Wikipedia en rumano (siendo el rumano mi lengua materna) alcance al menos el nivel de Wikipedia en español (siendo el español mi segunda lengua materna), ha cumplido al menos veinte años.
Como parte de este interés, encontré otro artículo que tiene una versión en español (y en otros 27 idiomas) pero tampoco la tiene en rumano. El artículo se llama "Imane Khelif".
Este artículo se suma a cientos, miles de artículos que me hubiera gustado acercar a la lengua rumana, un deseo que no pude cumplir debido principalmente a los bloqueos a los que me sometieron los nacionalistas rumanos que confiscaron, desde hace muchos años, RoWiki. ... see more.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local