Dreptul tributar / Derecho tributario

 Start article: 02.10.2021_21.46 (UTC + 2) .

Deși nu este pentru prima dată când văd postarea aceasta vânturată prin Internet, azi (02.10.2021) am văzut-o publicată pe peretele unui prieten, postare la care am comentat și eu, si care conține  următoarele cuvinte:
"De ce trebuie să plătim impozit pe ceva cumpărat din muncă cinstită? Casă, mașină, etc? Am plătit impozit pe salariu, am strâns banii și am cumpărat. Am platit și TVA-ul. De ce trebuie să mai plătim anual un impozit pe aceste proprietăți?"
La care eu am comentat așa:
"Pe acest articol (Derecho tributario) care nu are versiune în limba română, plus pe articolul "Impuesto" (care are versiune în limba română dar ... mai bine nu avea) găsim multe răspunsuri la aceste întrebări care apar în textul din imaginea de mai jos".

Cu ocazia scrierii acestui comentariu, mi-am re-adus aminte că îmi luasem deja în grijă traducerea articolului "Impuesto" (Impozit), chiar dacă în secțiunea în limba română a Wikipedia există un articol dedicat acestui subiect, pentru că din punctul meu de vedere este un articol care, deliberat sau nu, nu clarifică cititorul ... cât îl încurcă.
Mai mult decât asta, există în lumea limbii spaniole un concept, "Derecho tributario" (Dreptul tributar) care nu are deloc versiune în limba română, deși acesta este prima cheie a acestei probleme.
Așa că voi trata eu acest subiect, aici la mine ... în atelier.
/
Aunque no es la primera vez que veo esta publicación en Internet, hoy (02.10.2021) la vi publicada en el muro de un amigo, publicación que también comenté y que contiene las siguientes palabras:
"¿Por qué tenemos que pagar impuestos sobre algo comprado en un trabajo honesto? ¿Casa, automóvil, etc.? Pagamos el impuesto sobre la nómina, ahorramos dinero y compramos. También pagamos el IVA. ¿Por qué tenemos que pagar anualmente un impuesto sobre estas  propiedades?"
A lo que he comentado lo siguiente:
"En este artículo (Derecho tributario) que no tiene versión rumana, más en el artículo" Impuesto "(que tiene versión rumana pero ... mejor no tenia) encontramos muchas respuestas a estas preguntas que aparecen en el texto de la imagen desde mas abajo".
Al escribir este comentario, recordé que ya me había auto-encargado de la traducción del artículo "Impuesto" (Impuesto), aunque en la sección rumana de Wikipedia hay un artículo dedicado a este tema, porque desde mi punto de vista es un artículo que, deliberadamente o no, no aclara al lector ... sino le induce confusión.
Además, existe un concepto en el mundo de la lengua española, "Derecho tributario", que no tiene versión en rumano, aunque esta es la primera clave de este tema.
Así que me ocuparé de este tema, aquí en mi casa ... en mi taller.

Vezi informatia sursa / Véase la fuente primaria

Véase también, en formato pagina web / Vezi, in format pagina web: Drept tributar / Derecho tributario .

Véase video / Vezi video


Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local