Tahograful nu este un instrument fiabil pentru înregistrarea perioadelor de lucru

 Tahograful nu este un instrument fiabil pentru înregistrarea perioadelor de lucru

>
Există o imensă majoritate de voci (oficiale si/sau neoficiale), care susțin că „registrele de tahograf nu pot fi manipulate, și de aceea Inspectoratul Muncii (din Spania) le consideră o metodă de încredere pentru înregistrarea perioadelor de lucru ale șoferilor”. De prin 2008, eu tot afirm că acest fel de a privi lucrurile este o eroare, că tahograful este un instrument care se află „alipit” unui "post mobil de muncă" și nu de vreun "loc referențial de muncă". Soluția la aceasta gravă problema are doar un singur nume:Tahograful domiciliar”.
După ce ai vezi videoclipul, ai să știi mai multe ... mai vorbim.


Iar aici, si versiunea in spaniola:


La care mai adaug:
Trăim vremuri în care o imensă majoritate este compusă în principal din oameni complicitari, de oameni care se fac frate cu dracul pentru a câștiga (ca la maraton) teren. Complicitarismul dă naștere, întreține și propagă complicitarismul. Din cel puțin 2008, duc o luptă teribil de inegală (în primul rând inegală numeric) cu armata dezinformării. o armată compusă din dezinformatori amatori, profesioniști   și/sau mixti.
Eu sunt partizanul punerii pe masă, oamenilor, a informației cu grad cât mai neutral, materie primă din care omul să își "croșeteze" ce îi place, ce are nevoie, ce vrea, și nu ceva ce i-aș "subcutana" eu.
Cine are rabdarea să vadă (în română, în spaniolă sau ambele variante) acest videoclip (pe care nu am reușit să îl fac și să îl public până aseară), poate înțelege puțin mai mult decât reusesc spun eu aci in trei cuvinte.
Lumea profesiei mele a devenit, cel puțin din 2007-2008, epicentrul dezinformării, epicentrul minciunii, al prefăcătoriei, al eludării, al simulării, etc, ceea ce este extrem de coroziv pentru democrație în special, pentru Uniunea Europeană în particular și pentru lumea întreagă, în general, iar ceea ce trăim în 2021 (ca supliment peste catastrofa care deja era, și sub presiunea covidului), este și urmare a neluării în seamă a continuelor mele avertismente asupra faptului că limba română a râmas de căruță, limba română a rămas neactualizată, devenind astfel anacronică în cadrul stării de fapt apărute prin implementarea în 2007 a noilor relații interumane stabilite în interiorul acestui proiect numit Uniunea Europeană.

Mi-am împărtășit opiniile exprimate în acest articol (și în videoclipurile incluse în el) cu unele dintre grupurile de Facebook mentionate in continuare, si de-al caror membru sunt:

Grupuri de limba spaniola:

4. FORO-CAMIONES ESPAÑA . (necesită aprobare > s-a aprobat)
7. Somos camioneras ¿y qué?  (necesită aprobare > s-a aprobat)
8. 561/2006 y mas.  (se permitio la presencia de mi articulo pero con condiciones y mas, se (me) quito la posibilidad de comentar).
10.   Conductores Unidos  (en mensaje privado).
  
Grupuri mixte (romani in Spania) si grupuri de limba romana din tara sau de pe CE.

1. CHOFERES RUMANOS EN ESPAÑA  > Grup privat > 11,2 K de membri    
2. Soferi, choferes, drivers   > Grup privat > 3,6 K de membri  (necesită aprobare > s-a aprobat)
3. Angajari soferi > Grup privat > 76,7 K de membri > (spre aprobare >  )
4. ISCTR  > Grup public > 33,1 K de membri >  (postarea a fost eliminata in secunda 2)  
5. Șoferi,Șosele si Camioane  > Grup privat > 90,5 K de membri > 
6. Soferi profesionisti pe comunitate > Grup public > 1,4 k membri  (în așteptarea aprobării  > 
7. SOFERII DE TIR.RO    (în așteptarea aprobării  > 
9. CAMIONER@S POR VOCACIÓN (a mers spre aprobare > postarea a fost instant refuzata)
11. Șoferi in Spania   (necesită aprobare > s-a aprobat)
14. Comunitatea șoferilor profesioniști din România (oficial) > (necesită aprobare > s-a aprobat).
16. Firme Rau Platnice Din Transportul Romanesc (a mers spre aprobare > s-a aprobat)
19. COMUNITATEA SOFERILOR PROFESIONISTI ROMANI (OFFICIAL)   > Grup public 13,9 K de membri > 
20. Soferi De Tir Europa > Grup public > (a fost trimisa spre aprobare >   ) .
21. Notheggeristii  > Grup public > 732 de membri  
22. Soferi de pretutindeni,,,   > Grup privat > 315 de membri 
23. Soferi Romani Din Spania   > Grup public    
24. Firme rău platnice&case de expeditii tepare &soferi neseriosi > Grup privat > 24,5 K de membri  >  (a fost trimisa spre aprobare >  )
(Asa era situatia pana la acest punct, la 08.11.2021_00.01 UTC+1).

Post scriptum:
Am vazut deja comentarii pe destule grupuri, in care ... mai degraba ... lumea nu e in acord cu mine, ci in dezacord. Mirarea ar fi fost sa fie altfel, asa insa, lucrurile, sunt in parametrii stiuti.
Am sa adaug aici trei poze, dupa care am sa merg mai departe, pe crearea altor clipuri video, pe continuarea povestii abia incepute.
Foto din 03.11.2011_13.00 Poartă de acces
Primele doua sunt fotografii realizate de mine, cu telefonul, la momentele indicate sub fiecare poza. Cea de a treia, este o "captura de ecran", realizata la 10 ani distanta de momentul realizarii fotografiilor, si de la o distanta de 360 km.

De ce am facut eu fotografiile astea, in 2011?
Pentru ca inca din 2008 am simtit pe piele proprie, ca clauzele contractuale (cele prevazute in contractul individual de munca) nu mi se respecta decat cel mult pe hartie, nu sipe hartie, dar si in practica.
Din cumulul de legislatie de care eu am avut stiinta inca de cand am urcat pentru prima data la volanul vreunui vehicul, sub jurisdictia Legislatiei UE a Tahografului
Foto din 03.11.2011_13.01 Poartă de acces
 , eu asa am avut inteles, ca soferul intra si iese din serviciu, ca orice altfel de lucrator, prin poarta de acces a unitatii sale angajatoare, si nu prin portierele vreunuia din vehiculele incredintate lui de catre angajatorul sau, pentru indeplinirea obligatiilor sale de serviciu.
Ca si un pilot (sau ca si un echipaj de zbor) care face cursa Bucuresti Otopeni - Valencia - Bucuresti Otopeni, serviciul acelui pilot (asau a acelui echipaj) incepe cand respectivul angajat intra prin poarta de acces a aeroportului Otopeni, si se incheie cand iese prin aceiasi poarta (si nu cand urca sau cand coboara din avion).   
Captura de ecran cu aceeasi ... Poartă de acces


Angajatul are (prin contract) obligatia de a pune la dispozitia angajatorului sau, serviciul de sofer, 40 de ore/saptamana legala de lucru. Cum organizeaza angajatorul lucrul, ce contracte de transport incheie pentru a pastra in limitele legii, perioadele de folosire a soferului si eliberarea lui din serviciu prin mereu aceeasi poarta de acces, e problema lui (a angajatorului) si nu a altcuiva.
In cazul soferilor angajati, ca si in cazul oricarui alt fel de angajat, intrarea si iesirea din serviciu trebuie sa aibe loc prin punctul geografic al Pamantului unde isi are situata poarta de acces, unitatea sa angajatoare.
In cazul meu, pot da exemplu de cel putin cinci unitati comerciale (intreprinderi) al caror angajat am fost, si portile lor de acces:
Eu nu vad nici un motiv legal care sa ii dea dreptul vreunui angajator sa foloseasca vreun angajat, mai mult perioadele de timp stabilite de Dreptul Muncii, asta insemnand o medie de 8 ore pe zi, o medie de 40 de ore pe saptamana, o medie de 2008 ore pe an





Vezi continuarea in articolul urmator, intitulat: Aspirand si eu spre groapa cu tigri .


Lo que sale va ser un largo serial / Ceea ce am pornit eu sa fac, va fi un lung serial:

Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local