Un răspuns pentru Razvan Teodorescu / Una respuesta para el Razvan Teodorescu

Un raspuns dat lui Razvan Teodorescu, asa cum i-am promis ... aici .

Eu am observat, Razvane, încă din februarie 2008, că cei ca tine, împing Uniunea Europeană spre dezastru. Uniunea Europeană este o barcă pe care, îți place/nu-ți place, suntem (pe lângă toti ceilalti 550.000.000 de cetățeni UE-ropeni), și noi doi, așa că dacă direcția spre care împing eu, nu este direcția spre care împingi tu (și care corespunde gustului tău), să fii sănătos. După cum vezi, eu nu doar că nu mă rușinez cu fața mea (ca tine), ci paginile mele web, imagini, video sau alte mărturii pe care le pun pe masă, poartă mentionata câte o dată (cu anul, luna, ora, minutul si de multe ori, secunda) data care confirmă faptul că ceea ce spun azi, am spus și ieri, și alaltăieri, și cu mulți ani mai înainte să crezi tu că ai descoperit vreo "America".  Pentru că ai aceeași profesie ca și mine, presupun că poți înțelege mai ușor decât cei din alte profesii, dacă îți spun că din primele săptămâni ale lunii ianuarie 2008, am văzut că Uniunea Europeană este împinsă spre un drum greșit, și că cel mai tare împing la acel moment, și am anticipat că vor împinge, românii din acel moment, și după aceea, în presiune crescândă de la o zi la alta, cei care din urmă, vor veni.
Anticiparea mea de atunci (hai să zicem între 10 - 20 februarie 2008), se putea dovedi adevărată sau falsă.
La acel moment, nu aveam de unde să știu.
Ceea ce știu însă, este că am decis să-mi asum responsabilitatea de a păstra mai mult de 28 de zile (cât este obligat să păstreze un "lucrător mobil"), mai mult de 1 an (cât este obligată să păstreze o întreprindere de transport), și mai precis "pentru totdeauna", date ale activității mele, ca lucrător mobil înrolat sub jurisdicția "Legislației UE a Tahografului", pe o perioadă căreia i-am spus: "cât voi rezista mai mult, posibil".
Nu am rezistat decât patru ani.
Într-un fel, puțini, într-un fel ... enorm de mulți.
Acele date sunt date incontestabile, și sunt "multi-date" (discuri, foi de parcurs, rapoarte zilnice de lucru, facturi de incarcare/descarcare, fotografii, clipuri video, etc) care prin suprapunerea unora peste altele, devin și mai incontestabile.
Acele date sunt baza susținerilor mele anterioare, și posterioare, acele date confirmă și în 2021, și vor confirma mereu, că ceea ce am afirmat atunci, și de atunci încoace, este un adevăr temeinic, și anume că domeniul profesiei mele, a devenit (începând din al 28-lea an de relație a mea cu domeniul meu profesional) un epicentru al răspândirii slugărniciei, iobăgiei, sclavitudinii, al distrugerii democrației, în Uniunea Europeană în particular, și în întreaga lume în general, epicentru avându-i ca actori principali, pe acei cetățeni români care, certați cu cultura generală în general, străini de cea occidentală în particular (dar desfășurându-și activitatea în teritoriul Europei occidentale), sunt înfipți cât mai adânc în "inima" Occidentului.
Faptul că anticiparea mea din 2008, a căpătat cu atât mai multă confirmare cu cât timpul a trecut, nu e vina mea.
Se putea întâmpla ca anticiparea mea să nu fi fost confirmată de nimic, sau să fi fost confirmată doar în parte (5, 10, 15, 50, 70%).
Din păcate (din păcate pentru toți cetățenii UE-ropeni), anticiparea mea s-a dovedit a fi fost nimerită.
Eu nu am spus, și nu spun că răul emanat, răul provocat, ar veni din rea credință,  dar vine, și vine pe fondul unei ample lipse de cunoaștere a unor termeni care pentru cultura generală românească au constituit și constituie încă, ceea ce eu am să numesc aici, "termeni exotici".
Până la urmă, oricărei piețe i se dă, ceea ce cere, iar prin ceea ce am făcut eu de prin 2010 încoace, prin ceea ce fac și prin ceea ce voi face, caut să trezesc în piața românească, interesul de a cere o multitudine de produse despre a căror existență încă nu știa nimic, sau știa vag.

/

Una respuesta preparada para Razvan Teodorescu, asi como le prometi ... aquí .

Desde el febrero del 2008 me he dado cuenta de que personas como tu están empujando a la Unión Europea hacia el desastre. La Unión Europea es un barco en que, te gusta/no te gusta, nos encontramos ubicados (al lado de los otros 550.000.000 de ciudadanos UE-ropeos) y nosotros dos, así que si la dirección que estoy empujando no es la dirección en la que empujas tú (y eso no es conforme a tus aspiraciones), pues ... no es mi problema. Como ves, yo no solo que no me avergüenzo de mi cara (como tú), sino que mis páginas web, imágenes, videos u otros testimonios que pongo sobre la mesa, tiene su datación (con el año, el mes, la hora, el minuto y, a menudo, el segundo) que confirma que lo que digo yo hoy, lo dije ayer, y anteayer, y muchos años antes de este año que pensabas tu que habías descubierto alguna "América". Debido a que tienes la misma profesión que yo, supongo que puedes entender más fácilmente que los de otras profesiones, si te digo que en las primeras semanas del enero del 2008, comprendí que la Unión Europea está siendo empujada en la dirección equivocada, y que el más fuerte empujo en aquel momento, lo recibe de parte de mis paisanos,  los rumanos, y anticipé que a partir de aquel momento empujarán, en presión creciente de un día para otro, los que con el paso del tiempo vendrán.

Mi anticipación desde entonces (digamos, desde el 10 - 20 del febrero de 2008) podría haber sido verdadera o podría haber sido equivocada.

En aquel momento, no tenía forma de saberlo.

Lo que sí sé, sin embargo, es que he decidido asumir la responsabilidad de guardar más de 28 días (cuánto tiempo se requiere a un "trabajador móvil" a guardar datos), incluso más de 1 año (cuánto tiempo se requiere a una empresa de transporte que guarde los datos), o incluso ... "para siempre", datos de mi actividad, como trabajador móvil alistado bajo la jurisdicción de la "Legislación UE del Tacógrafo", alistado durante un período al que yo nombro como: "el mayor tiempo posible que sere capaz a resistir ".

Me he resistí "solamente" cuatro años.

Desde un punto de vista, parecen pocos, desde el punto de vista opuesto ... son extremadamente muchos.

Esos datos guardados, son datos incontestables, son unos "multi-datos" (discos, hojas de rutas, partes diarios de trabajo, facturas de carga/descarga, fotos, videos, etc.) que, al superponerse, se vuelven aún más incontestables.

Esos datos son la base de mis afirmaciones anteriores y posteriores, esos datos confirman en el año 2021, y siempre confirmarán, que lo que dije entonces, y desde entonces hasta hoy en dia, es una verdad sólida, es decir, que el campo de mi profesión, se ha convertido (comenzando con el vigésimo octavo año de mi relación con mi dominio profesional) en un epicentro de creación y propagación de el cautiverio, de la servidumbre, de la esclavitud, de la destrucción de la democracia en la Unión Europea en particular, y en todo el mundo en general, teniendo como principales actores a mis connacionales, a los rumanos, ciudadanos que son ajenos a la cultura general ... en general, ajenos a la cultura euro-occidental en particular (pero que desarrollan su actividad principalmente sobre las carreteras de la Europa Occidental), que están profundamente arraigados en el "corazón" del euro-occidente.

El hecho de que mi anticipación hecha en 2008 mas grado de confirmación ha recibido a medida que ha pasado el tiempo, no es culpa mía.

Podia haber sucedido a que mi anticipación no haya haber sido confirmada por nada, o que haber sido solo parcialmente confirmada (5, 10, 15, 50, 70%).

Desafortunadamente (desafortunadamente para todos los ciudadanos de la UE), mi anticipación resultó a ser acertada.

No dije, y no digo que el mal emanado, el mal provocado, ha venido por la via de la mala fe, pero viene, y viene en el contexto de un amplio desconocimiento de algunos términos que para la cultura rumana en general han constituido y siguen constituyendo, lo que yo llamaré aquí, "términos exóticos".

En un final, a cualquier mercado se le da, lo que aquel mercado pide, y por lo que he hecho yo desde 2010, por lo que hago y por lo que haré, es que busco despertar en el mercado rumano, el interés de pedir una multitud de productos de cuya existencia todavía no sabía nada, o conocía vagamente.

09.06.2008

02.01.2009

25.11.2010

14.01.2012

Comentarios

Entradas populares de este blog

Păcureți (1912). Traiul sătenilor / Păcureți (1912). El nivel de vida de los aldeanos

Despre "Monografia comunei Păcureți" / Sobre la "Monografía de la comuna de Pacureți"

Păcureți 1912. Hora satului / Păcureți 1912. El baile local