Adrian, tu esti sofer / ¿Adrian, tu eres chofer?

 Article start up on 26.12.2021_12.49 (UTC+1 / Paterna, España)

Nu pot cădea (sub nici o formă) de acord cu faptul de a-mi fi forțată mâna să incalc propriile-mi cunoașteri, să încalc legea așa cum o cunosc și o înțeleg eu (dacă eu sunt cel care nu o înțelege și nu o aplică corect, am nevoie să mi se demonteze cu contra-argumente, argumentele adunate de mine spre a fi puse pe masă).
Dacă ar fi să încalc legea, cel puțin să o fac la vrerea mea și nu la vrerea altcuiva în afară de mine (iar lucrurile să pară... ca și cum ar fi comise cu consimțământul meu, și să pară imposibil să poți dovedi asta).
Pentru că știu că pot, este de datoria mea să dovedesc, să susțin și să lupt pentru stabilirea lui, a adevărului. Eu unul, în afara adevărului (în minciună) nu pot trăi.
/



/
Articol in lucru / Articulo en obra .

Véase también / De vazut si: Adrian, tu ești șofer? / ¿Adrian, tu eres chofer? (pagina web) .


Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

Câtă vreme... "calul e de vină", UE se duce la fund

Tatăl meu în Google Maps / Mi padre en Google Maps