Constituția Democratică a României / La Constitución Democrática de Rumania

 Din cele făcute de om, nimic nu este perfect, totul este perfectibil. Eu am apreciat foarte mult Constituția 1991 a României, constituție căreia i-au fost aduse niște modificări în 2003.

În mod sigur ea o să se mai schimbe până reușesc eu să transform eu textul primei constituții democratice a României (1991) în hipertext, dar măcar așa putem înțelege și noi ăștia mai ne-juriștii, dacă schimbările survenite au adus îmbunătățiri sau, din contră, înrăutățiri, dacă gestionarii (situației) au furat sau nu... la cântar

De lo hecho por el hombre nada es perfecto, todo es perfectible. Realmente yo aprecié la Constitución de Rumania de 1991, constitución que fue enmendada en 2003. Ciertamente cambiará hasta que logro yo convertir en hipertexto el texto de la primera constitución democrática de Rumanía (1991), pero al menos así podemos entender y nosotros, los... no juristas, si los cambios han traído mejoras o, por el contrario, empeoramiento, si los gerentes (de la situación) robaron o no ... la balanza.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

Câtă vreme... "calul e de vină", UE se duce la fund

Tatăl meu în Google Maps / Mi padre en Google Maps