Româna imi este "limba materna 1", spaniola... "limba maternă 2"

Article start up on 29.12.2021_08.05 (UTC+1 / La Canyada, Paterna, España)
"Limba  mea materna 1" am deprins-o intre anii 1959 si 1966 (de la 0 la 7 ani) iar "limba mea maternă 2" am deprins-o intre anii 2003 si 2008 (intre 44 si 48 de ani)....
Conceptul "Limbă maternă" (limba nativa, limba natala) are mai multe acceptiuni, una dintre acceptiuni fiind aceea că este "limba dobândită în mod natural, adică prin interacțiune cu mediul imediat, fără intervenție pedagogică și cu activitate minimă sau deloc de reflecție lingvistică conștientă".
De aici in jos va urma traducerea in limba română a articolului din "Wikipedia en español"...Lengua materna.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

Câtă vreme... "calul e de vină", UE se duce la fund

Tatăl meu în Google Maps / Mi padre en Google Maps