Despre Drepturile Omului / Sobre los Derechos Humanos

 Article start up 27.12.2021_00.53 (UTC+1 / Paterna, España).

Véase / Vezi:

1.
O anume reformare care a fost impusă de Google pe  site-urile web oferite de acesta, mi-a dereglat așezarea în pagină a unui articol al meu despre Drepturile Fundamentale, iar acum îi fac o reașezare.

Eu consider că cine se înarmează cu răbdarea necesară pentru a urmări acest proces (tehnologic) poate ieși în câștig, și nu în pierdere, din această asistență.

Una cierta reforma que impuso Google en los sitios web que ofrece, defecto la forma como era dispuesto en pagina un artículo mío sobre Derechos Fundamentales, y ahora lo estoy arreglando.
Creo que quien se arma de la paciencia necesaria para seguir este proceso (tecnológico) puede salir con ganancias de esta asistencia y no con perdidas
.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

2.

Despre Drepturile Omului (ca individ și ca specie), altfel.

Sobre los derechos de los humanos (como individuo y como especie), de otra forma.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

3.

Acest "regulament de joc" este cel mai amplu și mai serios regulament de joc ce a existat vreodată în istorie.

Ca orice lucru, are simpatizanții, detractorii si indiferenții săi. Din partea mea fiecare om dispune de libertate de decizie... cât cuprinde, doar atât că celor care vor să ia decizii în cunoștință de cauză, le dau și eu o mână de ajutor.


Esta "regla del juego" es la mayor y más seria regla del juego que ha existido en la historia.

Como todo, tiene sus simpatizantes, detractores y su gente indiferente. Por mi parte, cada persona tiene la libertad de tomar... las decisiones que quiera, solo que yo doy una mano amiga a aquellos que quieren tomar decisiones informadas.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Egalitatea umană / Igualdad humana

Câtă vreme... "calul e de vină", UE se duce la fund

Tatăl meu în Google Maps / Mi padre en Google Maps